fredag den 29. februar 2008

Hej alle...

Saa er det vist ogsaa tid til endnu en hilsen.. Det er svaert at finde tid til at skrive. Jo flere mennesker vi kommer ind paa livet af, jo flere aktiviteter og jo faerre pauser er der. Det er laekkert med nye bekendtskaber. De sidste par dage har budt paa vandretur til et super flot udkigssted ud over Playas del Coco (Billede kommer senere), Slackline med pigerne (billede kommer senere), leg i poolen, iskaffedrikning paa stranden og grin og grin og grin og grin og masser af godt humoer :)
I gaar var vi ude at spise bare os to, det var super hyggeligt og tiltraengt med lidt alenetid til bare at vaere kaerester.
I morgen skal vi alle til Liberia sammen med vores laerere. Vi tager den lokale bus klokjken 10 og saa kommer vi hjem igen klokken 18. Der skulle vaere et stort marked i morgen og noget fest-tamtam om aftenen - Det bliver rigtig hyggeligt at komme paa en tur, hvor vi alle er samlede.
Nu skal vi til BBQ-aften her paa hotellet, saa jeg maa smutte igen..
Hilsner herfra..

4 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Lizelotte sagde ...

Dejligt at I har det godt!!
Du kan i øvrigt slette ovenstående kommentar ved at trykke på skraldespandsikonet...

stort knus fra mig

Anonym sagde ...

Hej med jer det er dejligt at høre fra jer, og at i har det godt.Jeg skal lovefor at i oplever noget.Det bliver spændende at komme på marked.Vi glæder os til at se nye billeder.Jeg skulle hilse fra Ulla[naboen}
Knus Farfar og Farmor.

Anonym sagde ...

hey min puslig og Andreas :)
det er altså lidt hyggeligt og kunne følge med i hva' i går og laver :) skønne kæledyr i har...jeg må nøjes med små fluer:(
savner dig min Kristina...!

kæmpe stort kram fra Nadja