søndag den 3. februar 2008

Endelig fremme..

Hej allesammen.
Saa er vi kommet godt frem. Det var en uendeligt lang rejse, men vi klarede den. Det var guld vaerd at faa en seng at sove i, da vi kom frem til hostlet her i San Jose.
Vi har ikke sovet saa meget i nat pga jetlag, men nu efter en rundvisning i San Jose vil vi faa indhentet lidt af det ved poolen. Der er ca 25 grader her.. Ikke saerlig varmt ifolge Therese. Naar vi kommer til Coco, er det meget varmere. Lige nu er der 32 grader i Coco og om halvanden maaneds tid skulle det blive omkring de 40 grader. Vi er allerede nu ved at koge i varmen. Hehe...

I morgen tager vi i junglen, saa der kommer til at gaa lidt tid, inden i igen vil hoerer fra os..

Det er nogle dejlige mennesker, vi rejser med.. Vi faar leget nogle navnelege og grinet sammen..

Vi har det godt! Nu kalder poolen...

Hilsen os begge..

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at høre, at I er kommet godt til vejs ende.
Der venter jer helt sikkert nogle rigtig gode oplevelser.
Vi glæder os til at følge jeres færd.
Hav det nu godt begge to.
Kærlig hilsen og knus
Bedstefar og Bedstemor

Anonym sagde ...

Hej i to :) Dejligt at i er kommet godt derned, gid jeg også kunne smide mig ved eller i poolen, det kunne være lækkert :)

Glæder mig til at høre om jeres tur i junglen :)

Hilsen Anders

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Husk også lige at tjekke den blogsite, jeg har lavet omkring hvad der lige sker hjemme hos Matias, Louise og mig :D

Det er dog ikke noget specielt, men der er da lidt at læse :)

http://lillebrodreroglou.blogspot.com

Lizelotte sagde ...

Weeee dejligt at høre I er kommet frem - jeg troede slet ikke der kom noget på bloggen før I kom tilbage fra Mikes Lodge.

Stort knus fra mig til jer begge - og Bodil siger HIIIILS!

Anonym sagde ...

Hej I to.
Jeg troede ikke, I havde internet i Junglen, men for en sikkerheds skyld så jeg efter. Dejligt at se, I har det godt. Det var også dejligt at være sammen med dig A. inden du rejste.
Kærlig hilsen Mormor

Anonym sagde ...

Hej Kristina og Andreas.
I to dejlige ;o). Super at ha' hørt fra jer.
Tænker selvfølgelig på jer, men i har det jo godt...
Jeg glæder mig selvfølgelig også til at høre om jeres jungle-tur.
Go' vind frem, altså hvis der er noget vind Smiler... vi "snakkes".

Knus og kolbøtter
Mor/svigermor ;oD

Julie Kathrine sagde ...

Hej i to aktive unger :)
Dejligt i er nået frem i god behold. Glæder mig til at høre mere fra jer senere. Ha' en rigtig god tur. Herhjemme i Vejle har vi haft snevejr og blæst så blev lidt misundelig da jeg læste i har 25 grader : )

Mange knus fra Julie Kathrine
- Henrik siger hej : )

Anonym sagde ...

Hej i 2.
Håber i har haft en fantastisk tur i junglen.
Glæder os til at følge jer her på bloggen.
De kærligste hilsner fra
Mormor, Morfar,
Magnus og Dorte