onsdag den 13. februar 2008

Saa er skolen begyndt..

Mandag stod paa samtaler med Manuel, som er vores spansklaerer. Han havde 2 sider med spoergsmaal klar, for at afproeve vores grammtiske evner. Om aftenen var der saa kaempe koe ved den liste, der skulle fortaelle os, hvilket hold vi var kommet paa. Andreas er lige nu i skole, han er paa delfin-holdet (det andet bedste hold) I denne uge har han undervisning fra kl 8 til kl 12. Jeg er paa edderkoppe-holdet (det bedste hold) og vi har undervisning fra kl 13- kl 17. Jeg er faktisk ret glad for, at vi ikke er kommet paa hold sammen. For det foerste betyder det, at vi kan deles om min ordbog - hehe.. Men det tvinger ogsaa mig til at gaa ud og snakke med alle de andre. Jeg har haft lidt svaert ved at falde til. Det hele er saa meget anderledes end derhjemme. Saa jeg har haft en del "pauser", hvor jeg lige har maattet gaa lidt for mig selv op paa vaerelset. I gaar startede undervisningen for alvor, og jeg havde den hyggeligste formiddag sammen med Naja, Anne, Mette og Natalie. Vi har lavet en formiddagsklub :)
I dag skal vi ud og lege med slack-line. Det er en line, der bliver spaendt op mellem to traer med en kraftig elastik i den ene ende, som man saa skal op og staa paa og holde balancen. Naar man bliver lidt bedre, kan man gaa og dreje rundt og hoppe paa den. Men jeg saetter ikke naesen op efter noget.. Hehe.. Indtil videre kan jeg staa paa den et kort stykke tid, hvis der er en, der hjaelper mig med at komme op..
Vi har ogsaa aftalt, at vi paa et tidspunkt skal op og lave noget yoga en morgen. Saa jeg laeser flittigt i min yogabog og faar oevet nogle af oevelserne igennem paa vaerelset. Det sidder godt nok ikke lige helt saa godt fast i min hukommelse det der yoga..
Nu vil jeg smutte.. Pigerne venter :)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hovsa!

Mere at læse, jubiiiiii :o)

Super i to...

The Delfin-man and the Spider-woman
det lyder da flot ikke...Griner :oD

Knus og kram mor/sviger :o)

Lizelotte sagde ...

Hej unger. Jeg er på skype i aften. Læser Andreas aldrig mail - eller gider han bare ikke svare?? ;-)

Anonym sagde ...

Hej Andreas og Kristina

Håber i har det godt, og at i hygger jer derover på den anden siden af kloden. Andreas du må stramme lidt op i det spansk, så du kan komme væk fra delfin-holdet:)... Den kommer du til at hører for.

Hilsen Kristian aka Nygaard

Anonym sagde ...

Hej unger. Kom nu på skype :-)

Anonym sagde ...

Hej KRISTINA og ANDREAS
Det ser spændende ud det i oplever
og dejligt at høre at I har det godt.
Vi kunne godt bruge lidt af varmen og stranden. Her er bare 6-7 gr.
Vi glæder os på jeres vegne. Bliv bare ved med at suge indtryk til jer, det får I glæde af hele livet.
Tak for fødselsdagshilsenen.
Mange hilsner fra Mormor og Morfar

Anonym sagde ...

HAPPY VALENTINE'S DAY, YOU TOO!!!

LOVE MUM :o)

Anonym sagde ...

Hej i to.jeg må sige at i oplever noget.Turen ijunglen lyder rigtig spændende.vi kan hilse fra Ingrid hun var spændt på at høre om i var kommet godt om på den anden side jorden.

Knus Farfar og Farmor.

Anonym sagde ...

Hej med jer!
Det var da en masse dyr, I har.
Specielt katten ser da sød ud.
Godt, at I har det godt. Vi nyder at kunne følge lidt med.
Kærlig hilsen og knus
Bedstefar og Bedstemor (og også oldemor, der følger med, når hun er her)