onsdag den 30. januar 2008

Lidt praktisk...

Så nærmer vi os afrejsedagen, derfor vil jeg lige lægge et par nyttige oplysninger herind.

Flyruten:
Afrejse fra København lørdag den 2/2 kl.11:05 med DL 0069 til Atlanta. Ankomst Atlanta samme dag - den 2/2 kl. 15:10. Videre kl. 18:45 med DL 0247 til San José, Costa Rica. Ankomst samme dag – den 2/2 kl. 21:39 – lokal tid.

Vi ankommer til San Jose kl. 21:39 – lokal tid, hvor vores leder Therese vil tage imod os i lufthavnen.

Herefter bliver vi samlet kørt til vores hostel i San Jose, hvor det er tid til en velfortjent nattesøvn, så vi kan være friske til de næste meget spændende dage med introtur.

Costa Rica er 7 timer bagefter Danmark. (8 timer bagefter ved sommertid i DK)

Vores postadresse:
De lokale siger, at posten KUN fungerer pålideligt ved almindelige breve. Send derfor ikke penge eller vigtige genstande med i konvolutten. Flere har dog haft held med at få sendt både lakridser og billedblade. Undgå at få tilsendt større pakker, da de toldbehandles og skal hentes 150 km fra Coco. Postgangen tager ca. 10-15 dage fra Europa.

Følgende postadresse kan benyttes:
”Dansk Studie Center” – Navn på den, der skal have brevet
CASA LORA
Apdo. 82
5019 Playas del Coco
Guanacaste, Costa Rica

Videre dato:
Da vi endnu ikke har fået vores flybillet, kan jeg ikke skrive, hvilke fly, vi skal flyve med. Dog ved vi nu:
23. maj rejser vi: San José - Atlanta kl. 8:00 – 14:04
23. maj: Atlanta – Chicago kl. 15:40 – 16:42
14. juni: Chicago – Atlanta kl. 13:29 – 16:31
14. juni: Atlanta – København kl. 17:45 – 9:00 / 15. juni


Nu vil jeg komme i gang med vasketøjet.. Der er en del, der lige skal en tur i vaskemaskinen, før det kommer i rygsækken.. :)

4 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Uuuh I har garanteret kriller i maven nu - det har jeg ihvertfald, på jeres vegne.

Det er så underligt, at vi er flyttet og bor et helt andet sted, når I kommer hjem....

Jeg tror I får en fantastisk tur og glæder mig til at læse om det her på bloggen!

Anonym sagde ...

Halløj I to
De aller bedste ønsker om at I får en super tur. HUSK nu at skrive i bloggen!
k.h. moster C

Anonym sagde ...

Hej i min kære søster og Andreas (my man!) ;)

Ja så smutter i jo og jeg når kun at sige farvel til Kristina da jeg er her til flæskesteg og smutter over til Louise i morgen. :) Men sådan er det jo bare... Jeg overvejer at åbne en Blog her hjemme fra mig af så i kan følge med :P hehe

Woooow, hvor spændene?? :S hmm måske ikke :P hehe men nu må vi jo se hvad der sker :)

Jeg ønkser jer en god tur, og håber i får en fed oplevelse :) Og forbliv nu gode venner/kærester :) Hehe for min skyld :)

Også en lille hilsen fra Louise :)

Mange hilsner fra Anders/lillebror, eller hvad i nu end vil kalde mig :P

PS. Kristina, jeg kommer sådan til at savne dig :( der er jo lang tid til i kommer hjem, men vi kan jo nok godt klare det :) Jeg håber ikke der sker dig eller Andreas noget... Men køb nu en Ipod med hjem, 8 Gb eller hvad vi nu kan finde ud af over mail ;) haha :D

Må nok hellere slutte nu, vi ses om lang tid :) Men skriv til mig hvis i vil :) Tjekker mail hver dag undtagen når jeg er hos Louise eller hun er her :P hehe

Knus fra mig :)

Kristina sagde ...

Hej Anders.
Jeg vil glæde mig til at læse lidt om, hvad der sker herhjemme.
Smid et par billeder ind, så jeg ved at I stadig er sunde og raske.. Hehe

Jeg kommer også til at savne dig og resten af familien. Vi må jo lige snakke sammen engang imellem på Skype..

- Knus Kristina