søndag den 20. april 2008

Videre rejse...

Nu er der saa smaat ved at vaere mange sommerfugle i vores maver. Vi har endelig faaet en fast plan for, hvad der skal ske paa vores videre rejse. Saa nu mens alle andre gaar og glaeder sig til at komme hjem til lille kolde DK, glaeder vi os til at blive lidt i varmen og saa fortsaette vores faerd til USA. Den 10. maj tager vi et fly fra San José og siger "tak for denne gang og hasta luego" til Costa Rica. Saa flyver vi til Atlanta, fortsaetter derfra til Chicago, for saa at skifte fly endnu engang og flyve til San Francisco. Min mors barndomsveninde har sagt ja til at faa os paa besoeg - og vi er meget glade for at maatte komme. (Selvom Andreas siger, at der er koldt/koeligt i San Francisco)

Den 22. maj flyver vi fra San Francisco og tilbage til Chicago, for saa at vaere der som planlagt til den 14. juni.

Vi har aftalt, at vi i aften laver en proeve-pakning i vores rygsaekke, for der uden at lyve kommet en del flere ting i vores skabe siden vi ankom... :)

Jeg haaber, i alle har det godt. - Kristina

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er både sørgmodigt, og alligevel glædeligt. At skulle sige farvel til Costa Rica hva?

Knus mor

Kristina sagde ...

Det kan jeg lige love dig for.. Det er ogsaa saa smaat begyndt at gaa lidt i maven, at vi rent faktisk ikke skal vaere sammen med de her mennesker mere. Der er virkelig mange , som jeg vil komme til at savne. Men hvis jeg nu taneker tilbage paa efterskolen, sagde jeg jo det samme. Derfor ser jeg reaslistisk paa det og kan komme frem til nogle faa, jeg med sikkerhed ved, jeg vil komme til at se fremover, naar vi kommer til DK igen. - Kristina