lørdag den 22. december 2007

Costa Rica - Et eventyr venter forude..


Der er nu ikke meget mere end 1 måned til at turen går mod den anden side af jorden.. Helt præcist hedder destinationen Coco, som er et stillehavs paradis i den nordvestlige region af Costa Rica.. Her skal vi tilbringe ca 3 ½ måneder på et højskoleophold, arrangeret af Dansk Studie Center, som indeholder en masse spansk undervisning, noget psykologi, teambuilding og en masse andre spændende aktiviteter. Og det er lige så meget det sidste som vi vil lægge vægt på, som selve undervisningen. Det er for os lige så vigtigt at komme ud og "få én på opleveren", som det er meget vigtigt (nok især for mig, hehe) at suge alt det spansk til os som overhovedet muligt :) Vi glæder os begge helt exceptionelt meget til at komme afsted, til at komme ud i verden og
prøve at på egne ben og for at få spansken som vi lærte i gymnasiet tilbage i topgear ;) Det føles langt væk lige nu, at skulle afsted. Men før vi får set os om, må vi pakke alle vores sager og drage ud i verden.. Og det bliver med et kæmpe smil på læben, for vi ved at et eventyr venter forude..



En af de mange flotte strande omkring Coco, mmm kan næsten smage min Piña Colada...

7 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Cool .... jeg glæder mig til at følge med!

/morsan

Anonym sagde ...

Hejsa.
Inden I drager ud i verden, så husk, I skal på julebesøg/fødselsdagsbesøg i Nordjylland. Jeg glæder mig meget til at se jer og give jer formaninger om at passe godt på sig selv! Knus fra Mormor

Kristina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Andreas sagde ...

@ Mor: Ja, og jeg glæder mig bare til at komme afsted nu.. Du skal dog lige hjælpe mig lidt med at finde ud af at sætte siden her op ordentligt.. Synes at html-koden driller lidt ;)

@Momse: Ja ja, vi skal nok.. Hehe.. Ej, vi glæder os til at komme op og se til dig igen. Det er jo ved at være så frygtelig længe siden.. Håber at i får en god jul oppe nordpå egentlig :)

Anonym sagde ...

Nå .. for ikke at bruge hele julebesøget ved mormor på formaninger, får du lige et par stykker her:

Pas nu godt på jer selv. Gør ikke noget, som din mor og jeg ikke ville gøre :0). Husk rent undertøj! ... og strømper! Pas på parasitterne, når du bader ... de kan finde på at kravle op i urinrøret ... siger Joen (og måske er det rigtigt, så pas hellere på - parasitter i urinrøret lyder slemt!). Og pas på alt muligt andet men ha' en rigtig god tur.

Kram fra Moster

Julie Kathrine sagde ...

Hej i to. Har lige læst jeres blog og er bare sindsyg misundelig!
Jeg vil vildt gerne med så glæder mig til at følge med over skærmen herhjemme mens jeg slev glæder mig til at blive færdig med skolen.

Håber I får en kanon fed tur (ville være mystisk andet...)og Kris: glæder mig til min rejsegave haha.
Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus fra Julie Kathrine

Anonym sagde ...

Hey kusine Kris og garder Andreas... Glædelig jul og godt ny hår!
I er nogle slamberter! Ville ønske det var mig der skulle afsted igen. (Den tid er ikke ovre det er sikkert og vist, er afhængig af at opleve verden uden for vores sølle lille land). Er dog begravet i bøger og manglende kapital på nuværende tidspunkt, så jeg må i stedet være en ihærdig læser af dette/denne blog! (Hvilket forresten var en "ikke så ringe idé")...
Ha' en rigtig fed tur og sørg for at tage rigeligt med billeder som vi kan savle over når I en gang vender tilbage!

Mvh.
Fætter Martin
(Ham den høje ranglede)